Blog
2015. 04. 19| Kategória: google| Szerző: Farkas Balázs | Címkék: google
Öt év vizsgálódás után nekimegy az Európai Unió a keresőóriásnak. Az összegyűjtött adatok alapján úgy vélik, hogy a cég visszaélt helyzetével és tisztességtelen előnyokben részesítette saját szolgáltatásait
Tovább
2015. 04. 14| Kategória: keresőoptimalizálás| Szerző: Farkas Balázs | Címkék: mobil algoritmus, google helyek
Április 21-én lép életbe a Google új - a mobil találati listákat befolyásoló - algoritmusa. A mobil keresések évről-évre egyre nagyobb szerepet töltenek be az internetes keresések világában, így érthető módon minden komolyabb változást nagy érdeklődés kísér.
Tovább
2014. 11. 01| Kategória: webáruház| Szerző: Farkas Balázs | Címkék: webshop, webáruház készítés
Mint minden komoly üzleti döntést, a webshop készítést is alaposan át kell gondolni, mielőtt belevágnánk. Egy webáruház elkészítése igen költséges, ahhoz, hogy az később megtérüljön, annak sok szempontnak kell megfelelnie.
Tovább
2014. 10. 30| Kategória: forgalmi források| Szerző: Farkas Balázs | Címkék: adwords, organikus forgalom, fizetett hirdetés
Alapvetően két főbb vonal van, amin keresztül látogatókat tudunk szerezni weboldalunkra vagy webáruházunkra. Az egyik az internetes keresők tábora, amit organikus forgalomnak szoktak hívni, a másik vonal a fizetett hírdetések. Ez utóbbi csoportba tartozik pl. a facebook hírdetés vagy az adwords.
Tovább
2014. 07. 31| Kategória: keresőoptimalizálás| Szerző: Farkas Balázs | Címkék: címsor, on-site seo
Sokszor találkozni olyan weboldallal, ahol a címsor nem igazán tükrözi az adott oldal tartalmát. A weboldal készítésekor tehát nem fordítanak erre megfelelő figyelmet, pedig egy igen fontos információval szolgál a keresőknek és jelentősen befolyásolhatja a találati listában elfoglalt helyet.
Tovább